Pàgina d'inici > Uncategorized > TV mòbil i IPTV

TV mòbil i IPTV

Aquests són alguns dels enllaços comentats durant la sessió sobre TV mòbil i IPTV, a càrrec de Cristina Cullell:

TV per mòbil

IPTV

Categories:Uncategorized
  1. laranna
    Març 13, 2008 a les 11:39 am

    Com ja he comentat al blog la Cristina té un mètit impressionant pels temes que li toca explicar. Però si està fent la tesis d’això… ja s’entén!

    No coneixia ni la meitat de les pàgines de WEB TV que ella va citar, i després de consultar-les totes m’han impressionat gratament!

    Hi ha gent molt bona treballant en aquest món, cal valorar el treball que fan. Vols dir que no estan apareixent professionals més bons treballant a Internet que en altres mitjans?

  2. Març 13, 2008 a les 12:01 pm

    A mi em sembla exagerat això d’anar mirant la televisió pel tren, bus, etc. Crec que cada cosa té el seu moment. Anar amb tren, per anar amb tren, planxar per planxar, al final no podrem fer coses sense tenir la tele al costat!

    Si fas una cosa la fas, però no estás mirant la televisió al mateix temps. Sempre s’ha portat la música als transports públics i ningú s’ha mort.

    Però és clar, si fins i tot hi ha internet als mòbils, com no hi haurà televisió?

    Lara, crec que tens raó hi ha molts desconeguts més profesionals que els própis que es fan els grans a les teles.

  3. Gina
    Març 13, 2008 a les 12:17 pm

    Uhum Laura uhum. Hi estic d’acord. És que ja no es pot fer res sense la televisió?

    Deixo així el comentari perquè ens posem a aplaudir d’aquí a res…

  4. paticirera
    Març 13, 2008 a les 6:41 pm

    A mi també em sembla exagerat el punt de consumir TV al tren o al bus. Per que és un tipus de consum per moment de tranquil.litat, no quamn estàs al carrer pensant en las coses que tens que fer. A banda d’aixó, molt interessan el que ha dit la Cristina sobre el paper del mòbil un cop s’hagi aplicat l’apagaga analògica. També ha aportat exemples que no coneixíem.

  5. Pol Smith
    Març 13, 2008 a les 8:59 pm

    Jo crec que sí que es pot normalitzar veure la televisió a qualsevol lloc… com la Game Boy, jo m’enrecordo que a vegades menjava mentre jugava amb ella.

    Encara que el fet d’haver d’estar veient una pantalla potser ho talla una mica, perquè escoltar música és més pràctic pel bus i per caminar pel carrer per exemple, i que jo sàpiga poca gent mira vídeos als reproductors portàtils que ho poden fer.

    Una opinió a favor i una en contra.. ara em sento escèptic en el tema xd

  6. laia altayó
    Març 13, 2008 a les 11:10 pm

    Estic d’acord amb la Laura, i em sembla exagerat estar enganxat al mòvil d’aquesta manera habitualment. De la mateixa manera, i amb això potser encara sóc més radical que no m’agrada anar pel carrer conectada al MP3 ni res per l’estil.
    Crec que cada cosa té el seu moment i la seva manera.
    De totes maneres entenc que la gent, fins i tot potser la majoria pensi diferent, i es torni boja per tenir un ipod, o un iphone,…

  7. Març 14, 2008 a les 1:23 pm

    doncs jo no trobo malament veure la tele en un trajecte en ferrocarrils per exemple…

    una persona que diàriament fa el mateix recorregut en tren, metro o autobús, vol alguna forma d’entretenir-se… ja sigui llegint l’ADN o ,per què no? mirant la tele al seu telèfon mòbil.

    jo trobo molta ultilitat a aquesta tecnologia, en aquest sentit.
    en canvi, si que ho trobo exagerat fer-ho quan estem a casa o caminant pel carrer…

  8. Març 14, 2008 a les 3:34 pm

    Estic totalment d’acord amb el Fran.
    Jo, per exemple, trigo entre 45 minuts i 1 hora a arribar a la uni amb els trens. Així que el meu i-pod i la meva sèrie dels fraggel (increïble) m’amenitzen el trajecte.

    Un gran invent, almenys això penso jo

  9. Març 14, 2008 a les 3:38 pm

    Si podem veure la tele pel mòbil és també un aspecte molt possitiu, ja que hi han vegades que no podem veure el nostre programa favorit, llavors per què no el podem veure a un altre lloc si no ho podem fer a casa?

  10. Pol
    Març 15, 2008 a les 3:38 pm

    Crec q la Tv per el móvil es un gran invent peró a la vegada una gran tonteria excepte en casos concrets com el del Fran o la Jazzni, peró en el meu cas que vinc en moto o sino en cotxe no li trobo cap us. El móvil es per trucar i per rebre misatges i en algun cas per fer fotos i pasarles al ordinador i escoltar musica, l´altre cosa es si veure tv a través del móvil seria diferent xq molta gent no tindria tv ja que conectaria el telefon a la pantalla del ordinador o algo semblant.
    En fi que el móvil ara es converteix en mp3, misatges sms, internet, navegador, tv…..a on estem arribant!!!!
    En breus també sera el mando de la tv….

  11. Març 16, 2008 a les 9:04 pm

    Bé, comparteixo idees de les persones que discrepen en veure la TV a qualsevol lloc i moment. Però, és el de sempre, la tecnologia avança i nosaltres ens anem adaptant, i aquestes persones que ara no ho comparteixen segurament en un temps, el que sigui, ho acaben de veure diferent. Fa un anys veia impensable tenir més d’un compte de correu electrònic. Pensava, “amb un ja n’hi més que prou!”. Bé, a dia d’avui tinc tres comptes que consulto cada dia: feina, universitat i email personal.

  12. paulopez
    Març 16, 2008 a les 9:47 pm

    Estoy en contra de toda la televisión y el cine en lo telefonos moviles!
    Por que?
    porque primero pierde calidad, segundo es una pantalla muy pequeña y el sonido y la comodidad es muy reducida.
    asi que que nunca mi telefono se usara para eso, ya que es caro y es un insulto al mundo audiovisual.

  13. eduard sanz
    Març 16, 2008 a les 10:11 pm

    Estic d’acord amb el Pau, els mvls no poden tenir tv o cine, weno poder per poder si poden però em refereixo a que no té sentit. La pantalla es suficientment petita per no poder veure bé un plà general d’una ciutat o una multitut de gent, a no ser que fagin pantalles de mvl d’un metre, que no crec.
    PD: La meva germana em va dir l’altre dia que va veure Titanic per l’Ipod, és graciós xq en una pantalleta tan petita l’únic que es veu es un barquet que s’enfonsa, no es veu la gent tan petita com va caient, cantant, resant o nedant. I ademés et destrosses la vista

  1. Març 12, 2008 a les 7:47 pm
  2. Març 12, 2008 a les 8:55 pm
  3. Març 15, 2008 a les 4:16 pm
  4. Novembre 17, 2008 a les 10:45 pm

Deixa un comentari