Pàgina d'inici > convergència > Novetats setmanals

Novetats setmanals

Aquesta setmana rebaixem una mica el ritme, a Nous Formats Digitals.

  1. Es tracta de gravar una conversa breu entre dues persones (o bé un monòleg, si s’opta per fer-ho individualment) sobre un tema lliure però relacionat amb la comunicació.
  2. Editar aquest arxiu mp3, amb l’Audacity o qualsevol altre editor. Podeu posar-hi música, efectes, etc. en la mesura que vulgueu.
  3. Pujar-lo a un servidor. Recomano blip.tv (caldrà obrir-hi un compte d’usuari), però hi ha altres opcions.
  4. Mostrar el podcast en el bloc, de tres maneres: un mp3 enllaçat (enllaç a la URL de l’arxiu, és a dir, http:/…. .mp3), amb un reproductor flash (quan escrivim l’entrada del bloc, cal posar audio(espai)http//… .mp3 i entre els símbols [ ] al principi i al final.

Aquesta setmana només exigeixo i valoro el podcast i el seu procés. Podeu escriure i comentar allò que vulgueu en els vostres blocs i els dels companys. Evidentment, si teniu recursos, podeu anar fent pel vostre compte, sense haver d’esperar a dijous.

Anuncis
Categories:convergència Etiquetes: ,
  1. fisasytimoneda
    febrer 25, 2008 a les 3:10 pm

    okisss Toni!!…Jo crec que ho faré des de casa, encara que siho faig des de casa, igualment t’ho portaré el dijous per haviam que et sembla o, per veure, si és millorable la cosa del podcast.
    Per una altra part, crec que ens ho passarem molt bé fent això del podcast. Té pinta de ésser divertit i emocionantt!!!!….ijijijjijiji…o no?

    * N E L L Y*

  2. laranna
    febrer 25, 2008 a les 8:42 pm

    Doncs jo ja m’hi he ficat! Pero tinc un dubte Toni. He estat escoltant diversos podcast de diverses duracions. A mi m’ha durat 4 minuts. Això és molt, poc, està bé?…
    Jo he dit el que crec que volia dir sense aburrir… què en penses?

    Espero resposta… merci!

  3. febrer 26, 2008 a les 7:07 pm

    Podeu fer-ho des de casa. 4 minuts està perfecte, no demano més temps sinó qualitat 😉

  4. Eli
    febrer 26, 2008 a les 11:34 pm

    Toni, podríem obrir una nova entrada per dubtes que ens sorgeixin a l’hora de pujar el podcast, no?

    Per exemple, el meu dubte és: a wordpress quan vaig a pujar el podcast i escric audio (espai) URL (entre claudàtors), si l’arxiu no és mp3, no funciona, oi? Es que jo vaig pujar un arxiu .ogg i no m’ho va deixar fer, em deia file not found (o alguna cosa per l’estil). Aleshores el vaig convertir a mp3, vaig seguir els mateixos passos i em va funcionar. No és estrany?

    Eli ^^

  5. laranna
    febrer 26, 2008 a les 11:53 pm

    Jo crec que estic entrant en una espècie de bogeria nocturna, perquè m’estic tornant boja i encara no he aconseguit pujar el podcast. A mi se’m transforma directament a mp4 i tinc la sensació que així no em funcionarà. Només he sabut posar un enllaç a blip.tv. Amb això n’hi ha prou o haig de posar també les altres formes?

    Crec que per avui ho deixo, estic saturada en tots els sentits… bona nit

  6. febrer 27, 2008 a les 8:12 am

    L’arxiu ha de ser mp3. Amb altres formats, sembla que wordpress.com no ho accepta. Pel que fa a mostrar el reproductor flash, cal posar tot entre els claudàtors, és a dir:
    [audio http://adreçadelarxiusonor.mp3%5D

  7. febrer 27, 2008 a les 8:40 pm

    Potser serà més fàcil enllaçar l’mp3 dins el reproductor si el teniu a Podomatic.

  8. Pol
    febrer 29, 2008 a les 10:24 pm

    Toni ja he penjat el podcast, he tingut dificultats a l´hora d’editarlo per el audacity peró bueno….la meva pregunta és…així tal com ho he fet esta bè o s’ha de fer alguna altre cosa?

  9. Març 11, 2008 a les 12:48 pm

    Soc l´Óscar i jo i el meu company varem tidnre molts problemes per penjar el podcast.El retard ha provocat que la qualificació d´aquesta setmana sigués d´un 0 despres dels problemes que va provocar penjar el podcast al blog.M´agradaria que considerésis el cas si us plau.Ens afecta totalment en la nota.Gràcies.Disculpa les molèsties.
    Óscar i Victor

  10. Març 11, 2008 a les 1:42 pm

    No hi ha nota. Va ser un error de la intranet. Us he enviat un missatge a tots, consulteu el correu.

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

